Vakantiehuizen en appartementen in Cadzand en omgeving

+31 (0)117 391613

Klantenservice

VEELGESTELDE VRAGEN

Voor antwoorden op veel gestelde vragen klikt u hier.

BIJ TE BOEKEN EXTRA'S

Bij ons kunt u verschillende extra services bijboeken (ook nadat de boeking reeds bevestigd is)

Kinderbed  € 1,5,--per dag

Kinderstoel € 1,5,-- per dag

Bedlinnen   € 11,00 per persoon

Handdoeken  € 6,00 per pakket (2 handdoeken)

Keukenpakket  € 2,50 per pakket

KLACHTEN


Heeft u bij aankomst klachten met betrekking tot de accommodatie, meldt deze dan direct, maar uiterlijk binnen 24 uur aan Immo de Nijs.
Immo de Nijs zal proberen de klacht direct ter plaatse op lossen. In geval van een tijdige melding van een tekortkoming en indien de tekortkoming het rustig en normaal te verwachten genot van vakantiehuis in het gedrang kan brengen, zal Immo de Nijs zich inspannen om deze op te heffen.

Tijdens en na kantooruren is Immo de Nijs bereikbaar op +31 (0)117 391613

U dient Immo de Nijs altijd in de gelegenheid te stellen een passende oplossing voor de klacht te vinden tijdens uw verblijf. 
Een vroegtijdig vertrek of het zelfstandig betrekken van een andere accommodatie dan door Immo de Nijs aangeboden, ontheft Immo de Nijs van iedere verplichting tot schadeloosstelling. 

Indien een klacht - ondanks de inspanningen van de eigenaar dan wel Immo de Nijs - ter plaatse niet naar tevredenheid is opgelost, kan de Huurder een schriftelijke klacht indienen via het contactformulier. Immo de Nijs zal de melding van de klacht binnen 14 dagen na ontvangst bevestigen en in behandeling nemen.

Zijn er nog vragen?


Wij horen het graag en geven u graag de gewenste informatie.