Vakantiehuizen en appartementen in Cadzand en omgeving

+31 (0)117 391613

Veel gestelde vragen

over het huren van een vakantiewoning

Hier vindt u meer praktische informatie over het huren van een vakantiewoning of vakantiehuis bij ons. Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden uw vragen graag.

Kan ik geregeld informatie van Immo de Nijs ontvangen?

Als u zich via de homepage inschrijft voor de Nieuwsbrief, dan ontvangt u als eerste het laatste nieuws per e-mail. U kunt ons ook volgen via facebook

Is de supermarkt open op zondag?

In de omgeving van Cadzand zijn de meeste supermarkten op zondag open. Openingstijden van de supermarkt worden aangekondigd bij de entree van de supermarkt. Wij raden u toch aan om afbakbroodjes, wc-papier, afwasblokje, koffie, thee e.d. voor de eerste dag mee te nemen.
Bij aankomst kunt u ter plaatse via de receptie meer informatie krijgen over de openingstijden van de supermarkten.

Is er internet aanwezig in de woning?

De meeste maar niet alle huizen en vakantieappartementen hebben internet. De aanwezigheid van internet wordt aangegeven bij de huisbeschrijving. In de tekst bij de woning kunt u lezen of er WiFi of een kabel aansluiting is. De toegangsgegevens en informatie over de internetaansluiting bevinden zich in de informatiemap in het vakantiehuis of appartement.

De correcte werking van het internet is van veel factoren afhankelijk, waaronder de provider, de door de gast gebruikte apparatuur en andere externe factoren. Immo de Nijs en/of de verhuurder nemen derhalve geen verantwoording voor de internetaansluiting. Uiteraard zullen wij wel alles in het werk stellen om een werkende internettoegang te verzorgen.

Waar liggen de vakantiewoningen precies?

Immo de Nijs verhuurt vakantiewoningen hoofdzakelijk in Cadzand.
De exacte ligging van de vakantiewoning kunt u bekijken op de detail pagina van de vakantiewoning(en).

Mag ik mijn hond of kat meenemen?

In een aantal woningen is het toegestaan om een huisdier mee te nemen. Hiervoor worden wel extra kosten berekend (€ 15,-- per week). Indien huisdieren niet zijn toegestaan wordt dat aangegeven. Als er huisdieren zijn toegestaan betreft dat in de regel niet meer dan één huisdier. Extra huisdieren moeten worden aangevraagd.

Kan ik een vakantiehuis alleen enkel per volle week boeken?

In principe worden alle woningen verhuurd van zaterdag tot zaterdag of van vrijdag tot vrijdag, tenzij anders aangegeven staat. Uiteraard maken wij graag voor u "een aanbieding op maat", hiervoor kunt u vrijblijvend contact opnemen met ons.

Hoe werkt het online boeken?

Als u via internet een boeking heeft gemaakt ontvangt u direct een automatische aanvraag via e-mail. Uw aanvraag wordt in ons reserveringssysteem geverifieerd waarna u binnen 24 uur (of de eerst volgende werkdag) een bevestiging ontvangt via e-mail met aansluitend de reserveringsbevestiging/factuur. 

U heeft uw keuze gemaakt en wilt definitief boeken of de totaalprijs berekenen. U klikt bij de betreffende woning in het kalenderoverzicht op de door u gewenste aankomstdatum en selecteert dan daaronder de gewenste verblijfsduur door op 'boek nu' te klikken. U gaat dan door naar stap 1.

Stap 1: Hier geeft u aan met hoeveel personen u op vakantie gaat en kunt u de extra artikelen en/of diensten bijboeken. De totaalprijs (inclusief BTW) wordt na de selectie automatisch berekend en ziet u rechts in uw scherm. Tevens kunt u in deze stap zien welke verplichte extra kosten er in rekening gebracht worden zoals bijvoorbeeld, reserveringskosten en toeristenbelasting. Om naar stap 2 te gaan klikt u op “volgende”

Stap 2: U gaat de boeking plaatsen en vult hier uw persoonsgegevens en die van uw medereizigers in.

Stap 3: Controleert u alle gegevens en als alles correct is verstuurt u de boeking door op “definitief boeken” te klikken.

Stap 4: U heeft nu geboekt. Direct na het plaatsen van de boeking ontvangt u de gegevens ook automatisch per e-mail. Uw aanvraag wordt in ons reserveringssysteem geverifieerd waarna u een e-mail bevestiging ontvangt met als bijlage de reserveringsbevestiging/factuur. Deze e-mail kunt u binnen maximaal 24 uur (op werkdagen) van ons tegemoet zien.

Hoe gaat het verder?
Na ontvangst van de bevestiging betaalt u 50% van de huursom binnen 14 dagen. De restbetaling voldoet u uiterlijk 6 weken voor de aankomstdatum. Bij korte termijnboekingen - 6 weken of korter voor de huurperiode - dient de gehele huursom binnen 5 werkdagen overgemaakt te worden.

Wij bevelen onze klanten aan een aanvullende schadelogiesverzekering en een annuleringsverzekering af te sluiten.
De aangegeven prijzen zijn in euro.
De verwerking van uw betaling kan na ontvangst maximaal drie werkdagen in beslag nemen.

Hoe kan ik wijzigingen van mijn boeking doorgeven?

Het doorgeven van wijzigingen m.b.t. een boeking kunt u telefonisch en per mail doorgeven.